fbpx

Nu öppnar Roségalleriet – välkommen att ställa ut

RoséGalleriet är säsongens nya och främsta samlingsplats för alla roséviner – i alla nivåer, stilar och segment. Syftet är att påvisa hela bredden av rosé för alla tillfällen, att lyfta vinstilens potential och att servera konsumenten inspirerande kunskap på en samlad, attraktiv plats. Smala produkter får välförtjänt uppmärksamhet och stora produkter når effektiv marknadsbearbetning och synlighet i en trovärdig kontext.

Avsändare med tydligt fokus

Roségalleriet omfattar en sajt med relevant och inspirerande innehåll, ett gemensamt galleri för medverkande vintips, annonsering i social media samt nyhetsbrev – allt klätt i Roségalleriet eget, formstarka manér. Oavsett vilka övriga aktiviteter som kan vara aktuella för en viss roséprodukt, är medverkan i Roségalleriet ett smart förstahandsval. Trafik i social media med Roségalleriet som trovärdig avsändare och ett annonsmanér med tydlig identitet ger starka mervärden.

Dags för kampanjstart

Roségalleriet öppnar dörren i mars och de första utställarna är på plats i slutet av månaden. Från april är det full fart på kampanjandet med chans till effektiv marknadsföring inför och under huvudperioden. Boka en komplett kampanj och du får:

• Egen lokal i form av landningssida för din produkt
• Medverkan i sajtens galleri med vintips
• En position i Roségalleriets nyhetsbrev
• Extra synlighet i avdelningen Spotlight på sajten
• Speciellt utformade annonsbilder i RoséGalleriets design för social media
• Effektivt styrd social marknadsföring via en relevant och attraktiv avsändare

Förlängd säsong – komplettera efter hand

Roségalleriet förlänger säsongen genom att hålla fullt öppet året ut och medverkande utställare har därmed en ökad livslängd på kampanjerna. Under hela perioden finns möjlighet att starta nya kampanjer och att komplettera med fler artiklar. En extra vernissage planeras i november för mousserande viner inför storhelgerna och årets sista två månader blir en glansfull avslutning på det rosa året.

Smarta upplägg på alla nivåer – för alla segment

En intressant bredd av roséviner i alla stilar och prisklasser bygger den långsiktigt attraktiva miljön. För storsäljande roséviner är Roségalleriet en självklart plats och central marknadskanal. Plocka samtidigt fram dina roséviner ur ordersortimentet, eller kommande tillfälliga lanseringar, och passa på att sätta extra tryck på dem. Kombinationsupplägg kan erbjudas. Roségalleriet välkomnar även smala nischprodukter att medverka och skapar förmånliga förutsättningar för alla att delta.

Boka ditt utrymme – tidig start är smart

För mer information, kampanjupplägg och bokning av plats – kontakta Johan!
Johan Sjökvist | 072 711 02 25 | johan@spinthebottle.se

SNEAK PEAK – KOLLA ROSÉGALLERIET HÄR!

Dela:

Nya butiksklassificeringar från april

Den 16 april så uppdaterades informationen om butikstillhörighet på Leverantörsportalen. Totalt 8 st förändringar fanns med i översikten, inklusive information om den nya butiken som

Systembolaget om 2023 – tre färska spaningar

Torsdag 15 februari arrangerade Systembolaget ett leverantörsmöte. Trots ett antal viktiga förändringar i en nära framtid så handlade större delen av presentationen om att titta

Case i fokus – This is The Bomb

Välkommen till en ny programpunkt i våra nyhetsbrev och på hemsidan: Case i fokus. Här är tanken att djupdyka i ett aktuellt projekt, varumärke eller

Kontakta oss

Joanna LeBlanc, 0708 472210 joanna@spinthebottle.se 

Johan Sjökvist, 0727 110225 johan@spinthebottle.se 

Niclas Tuomela, 0766 399715 niclas@spinthebottle.se